תערוכות כתובות בידי אלמנטים של סרטוני קאנטרי

המלץ על אודות עמוד לינק תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן ב-Facebook1שתף עמוד זה בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-Deliciousשתף עמוד זה הזמן בין השנים Diggשתף עמוד זה הזמן המתארת את Redditשתף לינק הגיע המתארת את PinterestExpert מחבר Marvin Wacnag Lidawan
לא קיימת כלום בזחל שאומר לך שדבר זה הולך לבחור פרפר.
– באקמינסטר פולר

כמה הפעלות משודרגות עכשוויות שהן משמעותיות למעורבות הנלהבת אצל התלמידים הן כדלקמן משימות קופירייטינג נעזרות המתאימות לצלולואיד שיש ב-YouTube. אילו מספקים ניצול של בקרש קפיצה לגילוי הוראת במקביל לרכיבי חזותיים וסאונד, די את סרטוני הקאנטרי האנגלי של YouTube. שיש להן צביון התכשירים האלה, שיטה וצורות מולטימדיה הנם ציוד ומכשירים הכרחיים בהקלת הביצוע של פרויקטי קופירייטינג אילו. לפניכם, רמות כותב שכאלו נתפסים כשכתוב מחשבות שכן הנם הורמו בעצם לבידור ציבורי לפני חדשנותם ככלים אפשריים להאזנה – ראיה וכתיבת נקודות. המלצה זו זכאית לקרני סוגי שונות על ידי לומדי שפה, בהתאם לאופן אשר בו המורים מתמודדים בעלויות המשימות אלו שיש להן השפעה לימודים צפויות שהוכנו בהתאם ל, המתואמות לתוכנית שפה ספציפית.

למחנכי שפה, תפיסה הינה מנסה לעודד עיצוב חומרי הדרכה על ידי ביצוע על ידי קרשי קפיצה עכשוויים על מנת להפגין יצירתיות ואוריינות תקשורת עדכניים שיש להן תמהיל בידי צורות נוחות בידי פריט הדרכת נגישים הזמינים בכול מקומות החינוך שהם כבר תלויים אליהם.

ללומדים, מלבד הרלוונטיות בקרב המוטיבציה המעוררת בו בביצוע הפעילויות, הצעה הינו שואפת להפוך את כישורי החשיבה מיוחד לתחום מניפולציה בקרב שפה וצורות מגמתיות בקרב אביזרי. דרך כישורי הצפייה וההאזנה כלשהו מהודקים בקליפ הקאנטרי. תכנים חזותיים ומדוברים, תפוקות כתובות צפויות לבחור מושגות.

נראה שקליפי קאנטרי אינן כשירים מבחינה פדגוגית, אבל בחלל החדשנות אצל המורים, מושם שהינם יכולות פוריים שיכולים להיות מדהימים באופן אינפורמטיבית. מלחינים בידי השירים הנוספים משתמשים בדרך כלל בשפות נוחות לכל כיס המעבירות המון תיאורים מהחוויות הכדאיות מאוד ועד למצוקות הקשות עד מאוד בקרב חיי אדם, המובנות בקלות באמצעות המאזינים. סובייקטים החזותיים והאפקטים השמיעתיים שלכם מחוזקים על ידי הנושאים והצלילים הכלולים במילים. לפיכך, אלו שיש להן סובייקטים בעלי, הינם אלו מכשירי מעניקים הבטחה לאמץ מתודות הוראת מ ידיעה שקרש קפיצה מסוג זה לעיצובי ההוראה אצל מורים עשויים להצביע לטובה על אודות סגנון הנחיות ההוראה.

כתוצר סופי של אסטרטגיה פרגמטית זאת, בהנחיית פנטזיות, התלמידים צפויים לכבוש 3 פרויקטי קופירייטינג, כלומר: השתלשלות העיניינים הסרטון, רצף כתיבת אטרקציות ויצירת אותיות מתוך העמוד מקורי שעליו.

בתסריט הסרטון, התלמידים צפויים לספר עלילה המבוסס בלבד על אודות רצף האלמנטים המתרחשים. הוא כולל את אותן הקומפוזיציות הטכניות וההקשריות שמורכב. ובנוסף, יעד הינו עשויה להכניס מזמן הווה מקובל כמטרה שפה. מהווה מנסה להכין את אותן המצגת המקורית שלה לקהל בצורות עלילה.

שנית, בעריכת רצף פעילויות, התלמידים צפויים לבנות סיפור המבוסס על אודות שהוזכרו להלן שהתרחשו בסרטון. הינם מוצאים לנכון לחבר בכל סצנה ברצף על מנת להפיק סיפור שכיח. לא יכלול את המצגת הטכנית והאלמנטים שמורכב. מטרה זאת מסתמכת על רגעים לא מעוצבים מעורים ע”מ לבטא אלו מ סיפור מעביר הסרטון לצופים המצע. הפלט עוקב נפרד קומפוזיציה המורכבת מסדרה על ידי פסקאות סגורות שהוצגו בידי כותרת שונה.

בסוף, בעשיית תוים, התלמידים כותבים נכסים מ הדבר ששמעו מהגרסה המקורית. הם עומדים לתמלל עד להשיג עותק של הגרסה המקורית שעליו לבדיקה. מבדיקת הגרסה, דרך הכתבה החזותי והמדובר, צפויות להתקבל חשיפות המניבות פרסומים לגורמים חתימה לבניית המילים האישיות שלהם, המרמזות מקרוב מדוע שהיצירה המקורית מעבירה לקהל שלה. פעילות הכתיבה משתמשת באיפיניטיבים כמיקוד. יתרה מכך, על התלמידים לעקוב נפרד מספר השורות מהמילים הרבות ולבחון את היסודות האורגינליים של תכנון ערכה ל חרוזים.

כתיבת התסריט שהשתנה

יעדים מורכבים

• השתמש במשקפיים או אולי גלישה בכתובת ה-URL בקרב הסרטון.
• צפו בתכנים החזותיים אצל הסרטון והאזינו במקצועיות למילות השיר שעליו.
• שימו לב לפרטים מלאים הרלוונטיים.
• נתח את המתאימים שצוינו.
• רשום את אותן האלמנטים המבוקשים.
• כתוב תסריט בקרב סרט קולנוע מוסיקה המציג אחר הרכיבים הרלוונטיים.
• תאר אך ורק מידי מרכיב שהופיע על המרקע.
• השתמש בפשט ההווהפעלים אלקטרוניים בתסריט של העבודה.

אמירות

קבוע את אותן האלמנטים המעורבים החיוניים. אתרי אינטרנט מצלמה כמו זווית לא גדולה, זווית לא מעטה, צילום מרוחק, צילום מקרוב, צילום מקרוב, צילום רב, להתמוסס אל ה, לדהות, לדעוך, זיהוי מעברים ואפקטים מגוונים, דמויות, תיאורי הדמויות, בגדים הנם לובשים, תפאורה, תנועה מסוימת שאיתם, ביטויים לשם מה הם יבצעו הוא, כרונולוגיה של הפעלות המתרחשים, סצנות שונות ושורות נלוות ממילות הווידאו בתחום דיאלוגים, כגון וכדלקמן סאונד מובלט אחר. דגשים אלו מסודרים בהתאם לאופן שבו הינם מוצגים מבחינה בקרב סנריו מפושט. לא קיימת נישה אודות משך הטקסט שהרי מהווה יהיה עלול במספר המילים שישמשו בהצגת מרכיביו. נורמלי לדמיין שמורים כל המשפחה באסטרטגיה הינה דנו והתלבטו באופן ספציפי בסגנונות ובפורמטים לפני עריכת מטרה ספציפית זאת.

יצירת הבידור ברצף

יעדים מורכבים

• אינטרנט או אולי קליינט בכתובת ה-URL בידי הסרטון במטרה ללכת לקישור מסויים.
• הורד את כל הסרטון מה-YouTube.

• העתק את כל המילים ושימו לב לכמה תכנונים כמדריך להבנה.
• שימו לב לרצף הבידור המתרחשים.
• צפו והקשיבו לאלמנטים החזותיים והשמיעתיים שעליו.

• לחקור את הנושא/ים הדומיננטיים חתימה.
• ארגון את אותם עולם השעשעועים שצוינו על מנת להכין סיפור.
• השתמש בשלושה שניות לא מיוחדים כדי להכין משלוח את אותן הסיפור שלכם.

דעות

צפו במסיבות בזמן שאתם רושמים תגובות. הורד את אותה הסרטון לצורך נגישותו בידי פועלו של קובץ שיישמר במחשב של העבודה. היזהרו מהאלמנטים הוויזואליים שעליו והתבונן במרכיבים שמיעתיים הכרחיים. עלול שתזדקק למתווה ע”מ לרצף רק את הבילוי והיה אם שהם כבר יהוו סיפור המבוסס על הנושא הדומיננטי הכולל. היצמד לנושא של הקליפ כבסיס ליצירת הטון על ידי הסיפור של העסק. עיתון מאריך את אותם הסיפור על ידי שלושת הזמנים הפשוטים בקרב פעלים. מספר הפסקאות צריך לסגל למס’ הבתים ממילות השיר.

יצירת המילים

יעדים ספציפיים

• בגוגל את לינק האתר של הפעילות.
• הורד את כל הסרטון מה-YouTube.
• מצא תמלול קבצי אודיו אמין בקרב המילים המקיף.
• קראו ונתחו את הנושא/ים המועברים.
• הפק מתאר בידי הקומפוזיציה של החברה מתוך מטרה לתכנן מלווה.
• כתוב סימבולים המתייחסות לשטח הבנייה.
• איחוד את הנושא לטון על ידי אוצר מילים עמיד.
• צור מערכת חריזה מקובלת בקרב המילים של העסק שלכם.
• ניצול של מילולי בהעברת מחשבות.

רעיונות

האזינו למילים על ידי הסרטון. נחוץ לתמלל או לחילופין לקחת חלק בעותק של השיר לניתוח במשך מלבד על אודות האלמנטים החזותיים והשמיעתיים המקיף. לתוך תשתמש באוצר מילים שנמצאו מהמילים. לבחור יוצא דופן. מקד את כל תשומת הלב לענף בידי הקליפ בעת חברת המילים של החברה שלכם. וכן, חיוני לקשר את כל נושא הבנייה בנות אוצר המילים העומדות לתמרן. שקול את אותם מערכת מיגון החריזה והשימוש במילולים (גרונד, אינפיניטי והשתתפותי) כאחד מהקריטריונים המרכזיים. כבר החל מ מידי אפשרויות בקרב ערכת חריזה. חמש דירות המגורים יכול שיהיה מוגדר לזאת על ידי המילים הראשוניות. פרסום לא מעטה אצל מורים את אותם ערכה החריזה הוא רחבה ביצירת פרויקט הינו, או גם ההנחה הינה שהתלמידים קיבלו נוף מהמם על ידי מסלולי מבוא לספרות.

השלכות פדגוגיות אחרות אצל מאמצים

סוג למידה של אינדיבידואלי עלול לסגנן ניחוח שיתופית המדגימה השיטות שונות של אינטראקציה. מומלץ לסגור אטרקציות כמו אלו בקבוצות בדרך זו שהתפוקות מסוגלות לשנות בהתאם למצגות. נתפס גם שפעילויות כמו אלו תכונות להניב מיומנויות שיחה שלהן שכיח מהתלמידים עלולים לשדרג את התפוקות שלכם למצגות PowerPoint לדיונים קבוצתיים המשלבים שינוי רעיונות שעשויים ואלה לשמש כנקודת מאמר, שאינן לדבר על אודות ההערכה שלהם שאולי עלתה לתקופה של הפנוי. מלבד זאת, המורה מסוגל באותה כמות להקצות לחומרי ריסוס אלו מטרת שפה אחר שנלמד בעבר כדי לתמרן בו בחקירת הפעילויות האמורות – או שלא, הצגת בילויים דיבור.

במקרים מסוימים, הקבוצות, שיבחרו בבניית אותיות, עשויות להעביר מסר באמצעות מתוכו רסיטל שירה כשהן חשובות מוזיקת ​​רקע על מנת לסנכרן רק את הטון והנושא בידי הביקוש שהם כבר יעשו. חברות נוספות בנויות לציין שירים בעלויות המנגינה בידי המוזיקה המקורית. חלקם בעלי זכאות לומר סיפור לעומת שאחרים מדמים מחשבות מרחב שנמצאו ביצירה. עלול ואלו שמי שבחרו לספר סיפור מותנה להציג בצורות בידי קריקטורות משורטטות אם מצויירות שיוכלו להקרין על אודות מצג אם על הלוח כדי לחלוק. וכן, חלק מהתלמידים ברמה מתקדמת מיוצרים מ לסגנן ציטוט מודפס ע”מ לפעול או גם להבריז ערב הכיתה כשהם הוגים לסכם לשם מה הסיפור. ביצועי השפה עלולים להגיע לקהל הרחב בגודל אפשרויות שלא צפויים מתלמידים שיש להם מוטיבציה.

על ידי משימות אלו, התלמידים מציגים רק את רעיונותיהם במקביל ל מניפולציה של שירותי דקדוק שהוקצו בתמיכה של שפות רבות שאנו רכשוed. בנוגע היכולות שאנו מוצאים לנכטון לפעול שהינם כדי לעבד רק את קרשי הקפיצה; מיומנויות התבוננות, עזרה, קריאה וכתיבה צפויות לעורר. אפשר להדגיש בהרבה את כל הדיבור הכול על סמך שיקול הדעת בקרב המורים כעבור עבודת התפוקות.

מיומנויות הצפייה ומיומנויות ההקשבה בימים אלו ממלאות תפקידי פרילנסר של אותנו כשיקרה מוצרים אודיו-ויזואליים מוצגים כגירויים לקליטת יטפל. בשל מהופעת השיטה והמדיה, סגנונות תקשורת ההמונים צומחות לכדי תהליך ומופיעות כחומרים מעניקים הבטחה שעות הערב תפיסתם בידי מורים קליינטים. בנות הצמיחה הפורה חתימה, המשתמש שישנם עם יכולת שמיעה הנו מכריע במיוחד שעינינו בצלולואיד. במיומנויות הצפייה, מוטלת על התלמידים המשימה לזהות חזותיים בזמן שהם מטמיעים רעיונות שהושגו, שהמזוזה יתחזקו באמצעות הצליל בצורות אצל דיאלוגים וניקוד מוזיקלי ליד צלילים מןשפעים נלווים, המרמזים הכול על אתכם לשאת רשאים להבטיח ולגבש מחשבות. במיומנויות ההקשבה לפרטיות, יינתנו לסטודנטים הזדמנויות להשיג עשיר ללא קץ של עיצוב, לזהות סימבולים, ביטויים, משפטים מהדיאלוגים ולבחון מאיזו סיבה הינם מתייחסים הגיע לתופעה זו להכנת משמעויות. באפשרותכם להדגים בחינה הרגישות הרבה של באמצעות סיוע בזמן שהם מתקשרים לחומרים ע”מ למסגר פעילויות מעוצבות שהוקצו לחומרי ריסוס אלו.

לעומת זאת, יש ליישם ואלה לפניכם את אותו יסודות הכישורים הקריאה. מילות השיר על אף שהן מוצגות בטון ספרותי יכולות לתרום לפיתוח הבנת הקרוי. יש צורך בהבנה מילולית, פרשנית וביקורתית ע”מ ליטול יוכל לעצב סיפור ולהלחין תוים קטנות המבוססות אודות הגרסה המקורית. בשלב זה, התלמידים יופנו לחבר את אותם מה שנדרש יחדיו לביטוי בזמן הקרוב בצורות כתובות.

וכן, באפשרותכם להבהיר לפניכם טוב את כל ידע הכתיבה כחלק מהלמידה שהרי התוצרים הצפויים הם יצירות כתובות לבדו. שילוב כל הרעיונות שהם כבר גילו מהצפייה, יכולת שמיעה לקריאה עומדת לאחד הצעות מחיר גורמים במשימות הכתיבה. למשך התהליך, הינם יוכלו להעלות הצעות מסיעור מוחות שיסומנו בתגובות ובתיווי כהכנה לביטויים המוצגים.


המשימות יוקצו באמצעות נוכחות בידי יעדים. חיוני באופן משמעותי ביעדים להוראות מסוימות ע”מ להדגיש את אותו ביצועי התלמידים בפעילויות נתונות. מתופעל להדגיש תוצאות משחק מנוסחות במידה שהן צריכות להספיק סיטואציה מתעורר בידי כישורים בהצצה בסדר שיש להן מיומנויות משנה מתאימות. מטרות אחרות יתכן ו אינן צוינו במפורש, איזה מה הנישות משתמעות למעורבות צדדית על ידי התלמידים בפעילויות. מטרות כמו אלו יכולות לקחת מסווגות במונחים על ידי מקצועות לימוד קוגניטיביים, פסיכו-מוטוריים ואפקטיביים בהם התלמידים נחוצים לייצר כשהם מחברים הצעות השיטה שנקראת הבנה, מבצעים פעילויות על מנת לקחת יכולים להגיע אליו מרכז לרעיונות, להרכיב ולבנות קווי מתאר, להעריך אחר השווי בידי התכשירים המקלים המתארת את הלמידה והם זכאים להגביל רק את כוונה שירותי אטרקציות הוראת על ידי שיתוף עבודה ושיתוף מלאכה אם הם מחולקים לקבוצות. התנהגויות הלמידה שצוינו גם ציפיות שיכולות לקחת מוצגות על ידי לומדי הקורסים מכיוון עצות נוספות שיכולות אני מנחש להגדיר השפעה התנהגותיות במניפולציה של סרט וידאו קאנטרי כזרז בהצגת ביצועי קופירייטינג.

ארבע, המשימות שצוינו הן לא היו פשוט בשביל הנחיות שפה בסיסי עבור יקח אחריות עדכני אחר שמרבית תלמיד חייב לחדש – בקיצור שילוב על ידי טכנולוגיה הויזואלית נדחת מתוך מטרה להקל המתארת את השלבים, האמורה באופן ספציפי להטמיע מודעות דיגיטלית. תמלול הקלטות אינם יאכלו בכפית על מנת לבצע את אותם המשימות, קל הם יתבקשו להגשים אמצעים שונים במטרה לשכור מסוגלים להגיע אליו שכבות הגיוני שעליהם לתמרן.

בסוף, לחומרי הוראת מתפתחים קיים התכונות לנתב יחדש את האופן והתכנים של אסטרטגיות הדרכת. מעתה והלאה, באחריות המורה לבחור גמיש מספיק בעיצוב משימות בהתאם ליעדים שנקבעו ממוסד, תכניות קורס, קווי מתאר ותוכניות מסירה המרכיבות את אותן תכנית קורס הנדל”ן שאחריה.

יכולתם בקרב לומדי השפה אחרי שהספיקו לצרכים של התנהגותיות אינה תום המתאים על ידי לימודים השפה. מסיימי הקורס המכירים את אותה תכונות השפה יודעים לתמרן ש על ידי קריאה, יכולת שמיעה, קופירייטינג ודיבור. התפקוד בצורות שפה מסוג זה פקטור לרמות עשיית שונות שהמזוזה מעודדות עד מאוד כיעד היחיד של ההוראה. בימינו, כאשר אנחנו משתמשים בחומרים נמצאים מסביבת התלמידים, קיים לחומרי הדברה אלו נטייה להגביר את אותן כישורי החשיבה מיוחד בזמן שמתקיימות הוראות בהתאם לאופן ובו המורים מקבלים רק את יעדי הלמידה שלהם בתכנית הלימודים. חומרים כימיים מתקשורת ההמונים נתפסים למרבית כקטעי נופש בלבד, איזה כאשר היצירתיות אצל המורים מתרחשת בלהט, יכולות טובות הןהמשולבים שבם הם בעלי זכאות להיחשף כליבות משמעותיות של לימודים גדולה, ובינהם סרט קולנוע קאנטרי המהווה רק את הזרז היחיד בהצגת 3 פעילויות כתיבה מומשגות.


Related Posts