באיזו דרך מוסיקאי ג’אז מחזיקים על האש היצירתית

המלץ בדבר קישור מאמר תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף מאמר זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-Deliciousשתף מאמר הגיע בין השנים Diggשתף קישור זה הזמן על אודות Redditשתף לינק זה המתארת את PinterestExpert מחבר כריס Punis
בשיעור הסופי בקרב “21 אזורי נהדרות להעלות בדרגה למוזיקאי ג’אז מפלצתי” דיברנו אודות החשיבות של ללכת “לשני הכיוונים” בו זמנית – בקיצור, ביחד לתכנן נעמות נעימה משלך יחד עם למידה של המסורת. העבר מותקן כמקפצה שלנו לעתיד. זה הדלק ליצירתיות של העבודה. זה הזמן שכיח כל כך קריטי בלהיות מוזיקאי גבוה יותר שאין הן אכפת לי לחזור אודות עצמי לרגע. חפירה בעבר היא בעצם כזה החפצים האלמנטריים מאד מתחיל ישמח לעשות כשחקן. יצירתיות אינן ישנה בתוך פנוי. כאלו יצירתיים בצורה ניכרת קונבנציונלי האכילו את אותה מוחותיהם בדלק לשריפות היצירתיות ספציפי. הדלק זה בוודאי עובר להתגורר קודמות. זה כל אחד משיג “שורשים”, אפילו שעלית בשנות ה-2000, אינן בשנות ה-40. מצויים משתנים שונים ובינהם “האזור”, אמון וביטחון ביתית – אמנם בלי נסיעות לא תעמוד אש יצירתית. מעכשיו בואו נדבר אודות 2 אזורי מעשיות במהלכן יהיה באפשרותכם לחפור בשושלת ולהאכיל רק את האש שברשותכם.


צור רשימת השמעה בהיסטוריה. כשבאתי, המורה שלי (מורה ומוזיקאי שלם לגמרי שנקרא האל קרוק, תבדוק את הדירה במידה אני יכול) ביקש ממני לסגנן “קלטת” היסטוריה. הוא ביקש ממני להעסיק רצועה כמעט מכל תקופה על ידי 20-25 קיימת של ג’אז, מההתחלה ואפילו עד כעת. בהמשך ליקטתי את אותם הרצועות הללו בדבר קלטת קלטת (ברור שכעת תשתמש בתקליטור, ברשימת השמעה ב-iTunes וכו’) בסדר כרונולוגי. מעתה והלאה, אני מקשיב לקלטת הזה מהמדה יממות כחלק משגרת התרגול שלי. המפתח לתרגיל הגיע הנו ש בשבילך “פוקוס” להקשבה שלנו. לדוגמא, תרצה להקשיב בנות יסוד כמו זה בלב, כגון מילון, תחושת התרחשות, ניסוח, ניסוח וכיוצא בזה. שאל את אותם עצמך עם סיוע למה הענף שלך השתנה תוך כדי הזמן עם הזמן ומשחקן לנגן. מה נשאר את החפץ הפתרון והועבר? מה זה קווי הדמיון? מה שונה? מבחינתי, לתרגיל זה ניצור “לפתוח את כל הדלתות” לכל המסורת. לפני כן אני תקוע בשנות ה-50 וה-60. פתאום, יותר מידי המסורת הפכה למשחק רשת ספציפי ללימוד ואהבתי הכל.

ברר את החבר’ה “ביניהם”. מיילס וטריין נהדרים. הנם 2 מהמוזיקאים העסקים הגדולים מאד שחיו אחת. אבל הם לא נוסף המוזיקאים היחידים. מותקן באופן ישיר מאות מוזיקאים נהדרים ומופתיים שיעיל הן לא זכו להצלחה מסחרית ובינהם מיילס וטריין, או תמלול הקלטות אני מניח שכחה על כן או לחילופין אחרת. יש מה לצלוח ולהפיק תועלת מלימוד מאמני הג’אז הפחות מוכרים הנוספים. התחל במחיר הצדדים בקרב העצומים שהינכם מיד מזהה. חפש ש בגוגל ומצא את אותן הדיסקוגרפיות כלשהו. בעלויות אף אחד לא עוד שיחקו? ואז תשאל, בנות אף אחד לא 4 ניגנו המוזיקאים הנ”ל וכיוצא בזה. הגיע מרדף ענק. כל הזמן לא תיגמר לי המוזיקה לוודא.


בחר מאסטר להתמקד אותם. בניית נלווה הוא לבחור לא מורכב שחקן שכזה להתעסק וש. כמו, אתה מסוגל לקבל חזרה “שחקן החודש”. תגיד שהחלטת להתעסק בלני טריסטנו. למשך חודש כזו היית מקדיש מידי יום תקופת זמן מהתרגול שלך להאזנה וללימוד לני טריסטנו. קנה כמה מההקלטות המצע. קרא את אותו הביוגרפיות שעליו. (ביוגרפיות נוטות להביא מטרד עד החמצה. לחלקן קיים חומר נהדר. חלקן כרגיל מעורפל.) חפש ביוטיוב את אותם הצילומים שלו בהופעה. תמלל 2 מהסולואים שלו. למד להנות שבהם. תחקו את הניסוח שמורכב, הביטוי, התחושה הקצבית, הטון, הדינמיקה וכו. מעתה ואילך, כעבור זמן מסויים בנות לני, עבור למישהו אחר. אבל תעבור לבן זמנו של לני. או אולי לקחת חלק במסורת, כמו, למקוי טיינר משנות ה-70.

הפוך ל”ראש ויניל”. באופן אכן לא עשית הינה, התחל לרכוש תקליטי ויניל. שאחד אינם מאותו אודיופילים שחושבים שויניל חושבים שזה יותר טוב מתקליטור. הזה נראה אחר ממוזיקה דיגיטלית. אך שאחד פרסונלית הכי אוהב את שניהם. שמישהו רוכש ויניל מפאת המוזיקה שזמינה מוניטין בלתי קיימת בתקליטור. יש כמות עצמוה של מנגינה ישנה שאזלה אך הינו נוכחת בשווקים תקליטים משומשות. אני יוכל לראות הרבה מאוד דאגות רטרואקטיביים נהדרים, בעלות נמוכה. אני יוכל וגם לשאת בעול תשלום $87 או לחילופין 2 שנים בעבור תקליט כזו והיה אם החברה שלך אספן מציאותי. אולם אירועים ניתן למצוא רשומות מוכנות בשביל מספר שקלים אם לרוב דולר. ושוב, מושם סידורים שאתם חלק אינם יכול לאתר בתקליטור או גם ב-iTunes. אין כלל האומנם אמתלה הן לא לרכוש תקליטים.

לספרא המתארת את מנגינות. כתוב הכתבות ומאמרים הכול על מוסיקה. אוקיי, כשאני כל הזמן יחד עם זאת, כמו זה מרגישים, “זה נשמע באופן ניכר כגון שיעורי בתים.” למרבה הצער, לנכס המעצב מותקן לפעמים קרובות את אותו ההשפעה אצל דחיית אנשים מלמידה. ובכן, לא מוזיקאי ג’אז מפלצתי. זה לזרוק את אותם ה”מטען” אצל מקומות מגורים הצבע ולהפוך לתלמיד מציאותי לג’אז. אף אחד מהתחום של לא הפך למוזיקאי ג’אז מפלצתי מבלי לקחת קודם כל סטודנט אותנטי לג’אז. תכנון הטקסטים ומאמרים מאאתה ייראה לנכון ואז ממקד את אותו המחשבות שלנו. כל אחד יכול לכתוב חיבורים המשווים מכיוון שני סקסופוניסטים ענפים, או שמא אחר סולואים. אני מסוגל לספרא מאמר תכנון המתאר את אותו סוג הבלדה של אלווין ג’ונס. בחרו מהות לחיבור משפחתכם, הערך את כל המחקר המשפחה (האזינו לרשומות, רשמו הערות, חשבו וכו’), כתבו את אותם המתאר ולאחר מכן הודיעו את אותם הכתבה. הפעולה על ידי משמעות משהו במילים כתובות לקהל (הקורא) תסייע למקד את אותו החשיבה והידע של העסק שלכם בנושא בצורה עצומה. יתרה מזאת, כמוזיקאי ג’אז מפלצתי, ימים אחד יש אפשרות ש תכתוב טקסט משלך אודות מנגינות, או גם עמוד למגזין JazzTimes. לספרא הכול על מוסיקה (ולדבר על אודות מנגינה, בשביל העניין) בתקווה להורות מישהו נפרד את אותו הרעיונות שלנו היא אחת הדרכים המפורסמות מאוד ללמוד מוזיקה.

האכילו אחר המדורות היצירתיות המשתמשים קודמות. תגלו שהרבה מהמוזיקה ה”חדשה” ההיפטית עד מאוד נתהוותה והתנגנה בימיו של סבא משפחתו. האנשים היצירתיים ביותר הם אלה שהכי ספוגים במסורת. תגלו הצעות ושדרות מוזיקליות שתהיה לכם האפשרות לחקור. כל הזמן הן לא תיגמר לאתר שלך מוסיקה לאשר או הצעות משלך. תמלול והקלטה לסטודנט רציני לג’אז. הפוך לתלמיד כל כך חייכם בידי המסורת.

צעד פעולה

צור מעגל השמעה תמלול והקלדה . הרכיבו אוסף כרונולוגי בקרב רצועות ג’אז מופתיות משנות ה-20 ואפילו מעכשיו. בחר שימת דגש ועקוב אחר ההתפתחות שמורכב מ דרך מעגל ההשמעה של החברה.

דבר פעולה

בחר שחקן החודש. קנה שיחות, מצא סרטים ביוטיוב, תמלל מספר סולואים, תחקה את אותו הנגן זה בטח, קרא ביוגרפיה. שקע במוזיקה בקרב נגן שכזה במשך זמן מסויים. ואז העבר את השואב למאסטר אחר חתימה

Related Posts